Sorry!

Hejsan!
Förlåt för att jag inte har bloggat på sistone.Det är för att nu har våran skola bestämt att fast åk 5 inte behöver göra nationella provet så ska vi göra det för att vi ska vara förberedda inför nästa årskurs prov.Så jag har pluggat stenhårt hela veckan!Men övning ger fädighet så det har lönat sig för mig att plugga för igår fick jag reda på att jag fick MVG i en del av engelska delen av provet!!!!!!!!!!!!
 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA är jätteglad. Har ni fått någon MVG någon gång? isåfall skriv i komentarerna när,vilket ämne,hur många gånger. 
Här kommer en länk till min favorit låt☺ eftersom att det ej längre går att sätta in youtube videor längre.Den heter "Long kiss goodbye" den är på japanska den är SUPER BRA♥ artisternas namn är Halca och Yucali.Här kommer en bild på dom;)Deras artist namn är Halcali=Halca+Yucali kul va:) om ni vill lyssna på låten klicka på (DETTA)
   
                                                                BYE BYE!
                                                                                      Linda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0