Meggi gäst bloggar!

Öhhh?! Eyy du Jacob,Jag är hon med glasögon pucko! -.-
Tror du att min kusin Linnea vill bli ihop med en sådan retsticka som du?...Skulle inte tro det! IDIOT!!!! Läs någranarre innan du komenterar! Linnea är faktist bara 11 så dra år helveta!!! f'ck you!! Du Jacob,Jag vet att du bor i Göteborg och du komenterade Linneas inlägg med namnet: ursula,lilly och mimmi! Asså såååååååååååå jäkla omoget gjort! Att luras och säga fula ord till mig (Meggi) och sedan fråga chans på Linnea!!!! -.- :S :@ FÅR DAAAAMMP!!!
(btw.. ni andra, Bry er inte om detta inlägg! ;)

Kommentarer
Postat av: jacob

Fuck yuor fuck face hora bitchb bnög dbud kans inert ennsa stava hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaahha avenskya linneah

2011-03-16 @ 17:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0