En liten lek (Datum/Månad/År måste vara mellan7-15 år för att de ska gå):D

Jag hoppas att du vet hur det här går till för jag kommer inte berätta det!  :D

1: Jag fes på min...
2: Jag kramade min...
3: Jag bowlade med min...
4: Jag kollade på TV med min...
5: Jag tappade en glass på min...
6: Jag slog ner min...
7: Jag överraskade min...
8: Jag spelade datorspel en hel dag med min...
9: Jag spelade gitarr för min...
10: Jag åt pizza med min...
11: Jag klappade min ...s hund...
12: Jag tog körkort med min...
13: Jag trollade min...
14: Jag pussade min...
15: Jag cyklade med min...
16: Jag gjorde mina läxor med min...
17: Jag vann på fotboll mot min...
18: Jag förlorade på fotboll mot min...
19: Jag kräktes på min...
20: Jag åkte skidor med min...
21: Jag åkte till Kina med min...
22: Jag åt spagetti och köttfärsås med min...
23: Jag gick på promenad med min...
24: Jag gosade med min...
25: Jag klättrade med min...
26: Jag vá med min...
27: Jag jag klippte min...
28: Jag hoppade studdsmatta med min...
29: Jag stylade min...
30: Jag sjöng med min...
31: Jag dansade med min...


Januari: ...kusin på/i...
Februari: ...mamma på/i...
Mars: ...lärare på/i...
April: ...pappa på/i...
Maj: ...pojvän/flickvän på/i...
Juni: ...syster på/i...
Juli: ...bror på/i...
Augusti: ...bästis på/i...
September: ...hund på/i...
Oktober: ...katt på/i
November: ...ärkefiende på/i...
December: ...favvokändis på/i...


1995: ...hans/hennes party!
1996: ...bowlinghallen!
1997: ...toaletten!
1998: ...toppen av en skyskrapa!
1999: ...kloakerna!
2000: ...Australien!
2001: ...mitt rum!
2002: ...soffan!            skriv i komentarer vad ni fick:love:     :D:D:D       
2003: ...Kinesiskamuren!

Jag:Jag klättrade med min hund i kloakerna! :)


Kommentarer
Postat av: Meggi ♥

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? O.o

2011-03-02 @ 16:07:40
URL: http://meeggiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0