Min favorit blomma♥♥♥

Detta är min favorit blomma den heter Sakura.Den växer på ett träd som växer i Japan och i vissa ställen i Kina.Den är en fin blomma tycker jag och min mamma.Just nu så har jag en massa blommer hemma för vi har nyss firat kinesika ny året.♥^-^
Nu ska jag lägga in en bild på sakura blomman hoppas att ni också gillar den!☻   Komentera gärna och skriv i komentarer vad din favorit blomma är!så kanske jag lägger fram en bild på den blomman                                                                                             Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Meeggiii ♥

Jag tycker nog om rosor(?) XP

2011-02-07 @ 17:45:43
URL: http://meeggiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0