Melodifestvalen 2011

I lördags den 5 februari så startade melodifestivalen 2011 i Luleå det var deltävling 1.Jag var förstås inte där men såg det i direkt sändning i tv.Det var lika kul ändå,Lördagen där på så var det deltävling 2 i Göteborg där jag bor men tyvär så hadde vi inte tid att köpa biljetter.Så vi tittade på tv istället på direckt sändningen av melodifestivalen.
  I första deltävlingen så hejade jag och min mamma på Jenny Silver med Somthing in your eyes men min lillebror hejade på Swingfly med Me and my drum.I den andra deltävling såhejade vi alla på Sanna Nielsen med I´m in love.
Naturligt vis så röstade vi:) här kommer en liten passande bild.
                         Fortsätter att blogga senare    Puss o Kram♥
P.s komentera vad du och någon gjorde på alla hjärtans dag!Det jag gjorde va att blogga,spela data,wii och pysslade med min lillebror MVH Linda♥
P.p.sBesök min kusins blogg
meeggiiin.blogg.se  Byebye Linda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0